Sebelum hatinya berubah..

Jika hatinya berubah...Kurangkah diriku?
Jika hatinya berubah...Mampukah aku bertahan dgn dugaan itu?
Jika hatinya berubah...Hilangkah cahaya hidupku?
Jika hatinya berubah...Salahkah aku menagih kasihnya kembali?


Jika hatinya berubah...Aku meminta sesuatu yg telah pergi.


Jadi...

Sebelum hatinya berubah...Aku tak akan menyakiti hatinya lagi.
Sebelum hatinya berubah...Aku tak akan mendustainya lagi.
Sebelum hatinya berubah...Aku akan sentiasa ada di sisi.
Sebelum hatinya berubah...Aku akan menyayanginya sepenuh hati.


Ya Allah... Janganlah Engkau ubah qalbunya. Biarlah namaku terukir di hatinya. Redhai lah kami ke akhirnya... Amin~

4 comments:

Anonymous said...

shish..zis iz so melancholic as us said.
c'mon. let's pray 4 d best ayte!
hg jdlah bonzer yg bjaya.
eh, tdo jom. ngntok do.

Feezah Hanimoon said...

lol...ang dh study ka blum? syuh2..pi study. buntangkan mata tu. haha:)

Anonymous said...

kmun........
mi trasa ngn kata2 tu..
ish.ish.ish

Feezah Hanimoon said...

mmg ditujukan untuk mi pon..huhu:)