Entry sebelum tidoq

Assalamualaikum readers sekalian...

Short update je k. Hehe. Actually aku sepatutnye kne tido ni sebab esok pagi ade tournament futsal kt uniten. Tournament utk charity ni adalah projek subjek kepimpinan dan keusahawanan kitorg. Tapi organizer pon bedal masuk. Lantak lah..nama pon organizer. So suke hati la kan? Muahahaha...

Tapi kalau kalah esok, macam maluuuuu je.

Court uniten dah la diperbuat daripada simen batu. Kalau terseret ni macam sadis je signature kat kepala lutut tu. Hmm...tak pe. Main for fun je pon. Tapi bila da masuk court, takde maknanya nak main for fun. Tambah-tambah tadi dah friendly dengan team yang masuk jugak esok, memang serious je nampaknya. Takpe..takpe..aku percaya kepada Mercurial yang aku beli kat Al-Ikhsan wholesale ritu. Cumanya Mercurial tu yakin tak ngan aku?? 

Orang cakap kasut baru kena gigit dulu eh kat muncung die? Aku tak pernah la plak gigit-gigit kasut ni. Tapi tadi ok je rasmi. So far so good. Try my best la nanti. Ade rezeki jadi la champion. Huhu. 

Eh, dah ngantuk la. Sebelum karang blog ni baca entry Irine Nadia. Macam eksaited je nak kahwin. Haha. Awal-awal ni memang la planning nak stay mood honeymoon 2 tahun. Tapi bak kata Irine, dah kahwin nanti mesti ade je plan berubah. Ohoho...

Takpe. Bab kahwin yang best ni lain kali citer. Memang aku dah start collecting ideas dari google ni. Duit je takde. Ayoyo. Semoga segala perancangan berjalan lancar hendaknya..

Ceh, macam nak kahwin bulan depan je. Pui!







4 comments:

Anonymous said...

tu la, bile ler kite nak kawen ye dak?

Feezah Hanimoon said...

Target before 30 dah ade anak sorg.. So ade lg masa 5 tahun ni. Hehehe.

Abdullah Zaini said...

tahniah sbb menang~

Feezah Hanimoon said...

tenkiu =)