What The Fuck Is A Feezah?

Guess what? Ada makhluk Allah yang google tajuk entry ini di Yahoo search engine. Masa aku tengah usyar2 keyword yang orang google untuk terdampar di blog bergetah aku ni, aku tertancap kat satu line ini. Betul ke tertancap? Arghhh...abaikan. Lihat di bawah ini.



Lepas tu aku pon gatal tgn klik link tu untuk test market. Dan ternyata aku hot! Buat pertama kalinya aku memonopoli search engine. Ok fine! Kalo korang google Feezah Hanimoon memang la bersepah-sepah pasal aku dowh. Untuk satu saat aku syok sendiri. Boleh kan? Kan? Kan?



Kita cuba di Google pula. Jeng jeng jeng! Seb baik Google lebih bersopan. Mentang2 aku pkai email yahoo sebagai jantung hatiku di dunia siber ni, senang la nak memperkotak-katikkan aku. Memang la aku ada hotmail dulu2. Tapi tu dulu! (Wah wah waaaahhhhhhh....emo plak kau. Blah la!)

Setelah disiasat secara terperinci, orang yang search what the fuck is a feezah itu berasal dari New Jersey. Walawei....apesal mat saleh nak cari aku plak ni. Ada hutang hayat lepas, cakap terang2. Aku musykil adakah mat saleh ni ingat Feezah itu sejenis benda atau tumbuhan? Huh! Malas nak pikir. Ke aku nk kena buat wikipedia ni?