4 hari di Coburg

Baru 4 hari di Coburg..aku dah check tiket nak balik malaysia cuti sommer nanti. Bertapa bosannya hidup di sini. class pon bosan. Dozent semua lemau ja. Dah la diorang buat lawak aku tak paham. Aisey...lalu aku pon bermesyuarat bersama teman2 di sebelah. Peduli apa aku! Rumah sunyi sepi. Nak tengok movie pon bosan. Keliwon plak yak best. Cerita agak ntah hape2. Tapi kadang2 tu aku layan la jugak. Spa Q....kadang2 menarik. Kadang2 kena foward. Kalo x, konpem aku syahid.

Cuma kebap tepi FH yang membuatkan aku bersemangat sikit untuk terus hidup di Coburg. Sedap sampai menjilat jari. Adunan mayonis yang sempurna. Ayam plak dipanggang hingga masak tanpa garing. Lembut bila digigit. Tambah plak dgn salat2 sekalian tanpa bawang. Dan tak lupa serbuk cili yang suam2 pedas.. Fuh! Aku lapar...

Itu je la yang best pon.

Cup!!
Ada lagi. Internet FH yang laju..Memang best la nak tengok crite pun tak yah tunggu lama2.

Ermm...tu je kot. Kalo kat Malaysia panjang lagi la post aku ni. Sikit2 sudah... Haishhh~

No comments: