Cubaan berani membuat karipap!


Ari ini Jumaat 27 Mac 2009, kali pertama dlm hidup aku telah membuat 4 biji karipap berbekalkan resepi yg ku google.

Ciri-ciri karipap ini:
1)Berkulit tebal hingga agak keras dan tidak rangup.
2)Berinti sardin yg pedas dan sedikit masin kerana digoreng bersama sambal olek.
3)Berbentuk tidak sekata kerana aku telah mengelim sesuka hati asal melekat.

Selepas ini, aku tak mahu lagi membuat karipap. Haha...Nk beli kat kedai ja. Sebijik karipap telah masuk ke dalam perut. Kini aku sdg mencari jln untuk menyumbat ketiga-tiga karipap ini plak. Lepas ni, aku nk try buat burger ikan bilis plak. Kita lihat hasilnya nanti. Hohoho..

5 comments:

Anonymous said...

yay!!!! hahaha
lolols! ini mmbuatkan ak teringin mmbuat karipap jua..
karipap hg sgt comel!

Feezah Hanimoon said...

lol...itu bak kata ang karipap paus! aku x sggp nk menghabiskannya..tidakkkk~~~

Anonymous said...

haha 4 bijik ja? walopon rupanya agk monster, tp i bet it tastes better than it looks ;)

feemitidee said...

moon, tgk jera dok "kipas" ang. dia nak sikit la tu!haha

Feezah Hanimoon said...

haha...sapa nak aku boleh bg free ja.sila lah dtg amik.btw,aku berjaya abiskan 4 keping karipap tu.yippiee!!!