*PuRpLe AgAiN*

It's another boring Sunday night... And I don't feel like opening my books. Or maybe later. I watched a new video from Xteener at Youtube just now, which inspired me to do this main2 make up thing. Once my best friend told me that purple looks nice with brown eyes. So I tried to give my best shot to prove it. Experimenting on many types of purple, I finally came out with this!



I'm no good with mascara so I'd better not to ruin up my result. But I tried to do my best on the eyeliner. Note that I'm just an eyeliner beginner. Haha :)

You see that my eyelashes are kinda jumping down from my lid. This is annoying when I try to put on mascara. I use the kepit2 but it doesn't work much. Plus the lashes are too short to be curled. *sigh*

ps: Mata ada urat2 merah. Tak leh masuk contest Innershine Pati Berry nih.

9 comments:

chadleyh said...

i use d kepit2.. hahaha! lawak ang ney moon!
btw..nice eyes weyh! teach me nnt!!! i'm so noob at make-up.. XD

Asma Azizan said...

klu letak eyeliner kt bhgn atas skali sure mata ko nmpak besar n lebih sensasi. bgs2, marila sama2 improvekan make-up skill. zmn aku try2 kaler dh berlalu. now i'm for natural. chewah!!

Feezah Hanimoon said...

eyeliner bawah pon terkial-kial. x pa..nanti aku usaha jgk pkai kat atas. plus, aku malas nk sharp eyeliner tu. tu yg tebal jadinya. haha.. asma', ang boleh la post entry make up natural tu. aku noob nk natural2 ni.jadi lebam ad la. haha..

jera said...

mun teruskan usaha~ eyeliner kt bawah tu dh mengancam. pasnh practice pkai mascara wei, br perfection! ;)

asma : kita tukaq ek asmak. skrg aku br nk try kaler2 ngehehee

Feezah Hanimoon said...

welcome to the club jera! make up ikut kaler baju. haha..

aku x reti la pkai mascara. jadi x lentik then bulu mata melekat. hasilnya bulu mata aku tetap menjunam tp versi panjang. hish..

Mr. D said...

makan jajan sambil tengok spongebob lagi bes dari main mekap2 ni(^^,)

Feezah Hanimoon said...

eleh..b jeles! bile kite lawa, die jgk yg kembang2. haha..

Mr. D said...

lawa di sisi Allah kn lagi bagus(^^,)

Feezah Hanimoon said...

baik lah Mr.D... pasni ayg melawa untuk org lain. byk bunyik plak die.