Perfectionist

Perfectionist.

Aku rasa aku ni agak la perfectionist. Even projek aku memang hancur pon, report mesti kemaih-keming! Present cantik-cantik dengan harapan ada la markah effort.

Walaupon assignment biasa-biasa. Ada la experience lecturer pertikai kenapa aku susah payah selotep hitam kat tepi assignment dan report dia, padahal benda tu menyusahkan dia sebab nanti dia nk potostat, susah nak bukak. 

Walhal, aku tak tau plak lecturer tu hobi dia kumpul kerja sekolah kitorang. Kena sound depan kelas, hanya sebab presentation report tu nice! Nice la...tapi maybe kulit jari dia dah terkopek-kopek kot bukak stapler sorang-sorang. Dah..abaikan dia. Dia bagi aku A- pon aku dah syukur sebab aku bajet B je.

Yang aku bajet A plak dapat B+ (T_T)

Kadang-kadang ada orang tak boleh tolerate style aku ni. Tapi sebab dah satu group  markah dikongsi, jadi takpe..aku edit semalaman pon takpe...sebab aku tak nak markah projek terlalu cikai. Diorang pon amik je peluang kalau ade orang yang volunteer nak buat kan.

Tak boleh tolerate takpe..asalkan part yang aku mintak dia buat siap. Dia tak nak amik kisah part lain pon takpe. Tapi ada juga orang yang pertikai kenapa aku itu, kenapa aku ini. Hmm....jadi aku sedih =(

Fine lah. Suke hati kau lah. Aku juz tak nak lingkup bersama. Tu je.



3 comments:

Anonymous said...

alrite la tu submit kemas-kemas ye tak?

Feezah Hanimoon said...

Yup..at least x la serabut lecturer nak mark isi yang merapu tu. hehe. Ala....effort tu mcm mana pon ada markah jgk.

adham said...

Kenapa mun macam nie?