Listen...Listen...Listen...


Ehem..ehem...

Maap la...aku busy sekarang. Dah start praktikal kat O&G consultant di bandaraya Kolumpo. Hehe...Naik tren je weh ulang-alik. Seksa tapi lama-lama biasa la kot. InsyaAllah.

Korang pekabau? Pas exam ritu aku terus cabut balik Perlis. Kat rumah plak memang tenet hanya cukup-cukup bukak Twitter, Fesbuk, email ngan website Uniten. Haaaa....result dah keluar dahhhh. Alhamdulillah...doa Allah makbulkan. Terus sujud syukur. Amin...

Korang ade experience kena sexual harassment tak? Aku ada! Sekali ektreme, sekali lagi kurang la sket ektreme tapi dah namanya ganguan seksual kan. Memang I dont like la ganggu-ganggu cenggini. 

TAPI....itu next entry. Muahahaha..

Sebab, entry ni aku saje nak inform korang yang aku masih wujud. Harap maklong semua sedia maklum ye. Hehehe =)

Dan juga untuk tujukan lagu cover ni kepada yang tersayang. Huhu...malu la ai ^_^

To my dear sweetheart
Listen...Listen...Listen





2 comments:

Abdullah Zaini said...

Jadi retis pulok dah..hehe..shila hamzah x leh cr mkn dh le pasni. Huhu

Feezah Hanimoon said...

yo la tu...shila hamzah tgh makan hati, jgn nak bakar die sgt. haha.