Gaduh adalah normal



Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
And we can learn to love again

It's in the stars
It's been written in the scars on our hearts
That we're not broken just bent
And we can learn to love again



Omaigod! This song is haunted. Takde suara pon aku gigih nak nyanyi ala-ala Pink. Haha... Tapi time serak basah ni menjadi jugak la suara Pink. Muahaha =)

Hmm...aku suka lagu ni sebab aku rasa lagu ni macam mencerminkan asam garam kehidupan  lovey-dovey. Mana ada kapel yang tak gaduh, campak phone ke seat belakang, keluar kete dan hempas pintu, and so on...Seyes takde.

So lagu ni macam menceritakan saat-saat rasa menyampah nak tengok muka masing-masing, rasa macam this is the end, memang over habis lah! Tapi lepas 2 jam (it depends), korang akan on phone, check miskol, bila takde sekeping pon korang akan naik hangin, then kol your bf/gf sebab nak marah asal takde miskol langsung. Takkan tak concern kan? 

Haha...Memang lawak sebenarnya. Aku tak tau la kes korang camne. Tapi ni memang truly deeply madly my case. Tadi gaduh pasal lain. Pastu sebab tension takde miskol, aku kol and marah pasal lain plak. Pastu lupa dah ape ntah gaduh memula tadi. LoL.

Betul la..we're not broken just bent. And we definitely can learn to love again! Aku ni memang takde kemahiran nak marah lama-lama. Tapi aku memang expert bab marah pasal 1o benda dalam 10 saat. HaHa. 

Lepas aku marah takde miskol, aku akan marah pasal bf diam je tak nak cakap. Padahal sebenarnya dia malas nak layan. Dia biar je aku cakap pape. Sape tak marah bila cakap sorang-sorang kan?

Pastu aku akan marah dia tak concentrate bila aku cakap, then aku dah sampai puncak kehanginan, aku akan cakap takpe lah kalau malas nak cakap ngan aku, pegi lah buat pape yang dia suka. Rasa macam lantak lah, tak koser nak pikir.

Tapi bila dia cakap, OKAY.................Temperature naiiiikkkkkkkkkk >..<

Suke la tu tak bercakap ngan aku, ke ada nak kol pompuan lain mamat ni?? Dengan orang lain boleh plak pot pet pot pet!!

Tensi!

Ya...itu lah kemahiran aku untuk tension pasal 10 benda dalam 10 saat. Lepas aku penat, baru la bf aku layan. Masalahnya....lepas sekian lama ni, dia dah paham sangat perangai aku. Dan dia dah develop cara untuk counter attack, iaitu berdiam diri.

Scheiss @^^@

Part Nate Ruess nyanyi pon macam kena dengan my dearest bf.

Why you dont understand where all this coming from? We're not fine!
My head aint running wild and no bad dreams wutsoeva!
It IS as bad as it seems. Grrrrrrrr...

But... 

We're not broken just bent and we can learn to love again (^_^) \/




3 comments:

adham said...

Alololo

Abdullah Zaini said...

(^___________^)

Hehehe......

Feezah Hanimoon said...

Setelah sekian lama x berkarya.......huhu