Guitar - Back To December

Dah lama gila lah tak hupdate. Mintak maaf kepada fan-fan Feezah Hanimoon. HeHe. Perasan la kau! Aku sebenarnya busy ngn assignment ngn report. Takpe, aku cover balik ngn bidio ni (bukan libido ye cik Aishah).





p.s : Bunyi ketuk pintu tu ialah housemate ku yang bertukang besi pada bidio lepas. Dia mmg nk enter frame kot mana pon. gagagagaga

p.s.p : Bunyi gendang cina ujung-ujung tu ialah ringtone message masuk npon nokia aku. Malam-malam cenggini mesti la Mr. D yang hantar. Seb baik ujung-ujung dah.

p.s.p.s : Aku selesema tym ni.. Jadi awal-awal tarik sket, tengah-tengah pon harus la tarik lagi. Tak kan nk biar meleleh plak tgh live tu. Jadi, kasihani lah aku T_T

p.s.p.s.p :Seperti biasa, ade pause sket...Dan seperti biasa juga, aku memang sengaja buat. On purpose okey. Biar lah Asmak nak cakap aku noob pon. Redha~!

Tak best sgt kan bidio ni? Jari tak cukup kuat la nk tekan tali. Sori ye kengkawan.




4 comments:

jera said...

weh hg ada like2 facebook tu! hehe. keep it up moon~

Feezah Hanimoon said...

ang baru tau ka? lepas ni like banyak2 lagi. hehe...

Anonymous said...

aku x berniat pun nak enterframe tau ! ang tak habaq nk record. nasib baik aku compute cepat ang tgh record hence ketuk sat ja, kalau ikutkan situasi selalu aku mesti ketuk sampai ang bukak kaan?

and oh plis don't spell bidio, I'm having trouble reading it right ahaha.

Feezah Hanimoon said...

bila dah prasan aku wat bidio, ang nk jugak cakap aku tgh wat bidio. lols...aku google libido, sexual yada2...lucah la otak mu! haha