10 things I could think of to say to 10 different people at this moment - tagged by Azra

4 jam aku cuba edit blog ni lagi. Last2 tak puas hati, revert back to the original. That's how I always waste my time. Kalau layan cerita Korea dalam laptop adik aku ni dari tadi, mesti dah sampai episode doblas! Ceh.

10 things I could think of to say to 10 different people at this moment

  1. I hate it when you look at me as if you wanna say, "Hey, I have a secret. But I don't wanna talk with you about it."
  2. Mak cik, esok dah nak raya. Bila baju saya nak siap? Jangan longgar sangat ye. Pesak tu kecik sket.
  3. I think you can buy a Suzuki Swift soon if you change your mind about DSLR. Then you can drive quickly to the operation theater. If you buy DSLR, I'm afraid you might mistake it with your stethoscope.
  4. Would you please give him a high raise? He's been a good and hardworking worker. I know...your money is berkepuk-kepuk one. Can la...
  5. Memang kau tak natural beauty. Contact lense kaler-kaler, fake eyelashes, make-up smokey-smokey, selain kau memang cerah, konpem la kau turn out to be cun. Kalau buang semua tu, mata lebam-lebam, tona kulit tak sekata, tak masuk majalah punyer.
  6. Eh eh!! Nanti bagi la lebih sket. Eden dah pokai ni. Eden memang la nak kurus. Tak makan tak apo. Tapi minyak keto ni ha..
  7. Mu ghoyak gapo? Ambo dok pahe ni. Mu kecek mu dok pndai buat lawok, tapi ambo dok tahe nok gelok kat mu selalu. Mu maintain gitu sudah la...urat perut ambo nok putuih dah ni.
  8. (Kecek omputeh pulak) I think you should have a back up list of best friends. As I can see, your current one hasn't been so much help to you.
  9. Please don't make it difficult for me. You surely don't wanna see me head banging and attacked by epilepsy in the exam hall. You know I've been diagnosed with I-am-always-careless cancer?
  10. Awak sangat comel hari ini. Untuk itu saya bagi 10 extra hugs and 10 extra kisses. Tempoh untuk claim bonus ini adalah sebulan dari sekarang. Term and conditions applied. HeHeHe.

Entry kali ini adalah tag dari kawan comelku yang bernama Azra Atiqka. Ouh, number 11 nak tambah kat sini, "Ang bosan-bosan antq signal kat antenna aku na!"

Masa buat entry ni, seketul-seketul muka muncul dalam kepala aku. Muka Encik Dol asik nk take over, tapi aku sep the last for the best. HaHa. Tak caya cuba buat. Dah muncul muka, pikir nak cakap apa plak.

Sempena Chinese New Year, aku nak buat ucapan raya sket. Wahai best friends ku masa tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, matrik penang, gmi dan seterusnya, aku nak korang cepat kawen dan bagi aku angpowwwwwww!!!!!!!!!!




3 comments:

zartezaty said...

moon i like your header, your font your blog everrrythingggg! :D

jera said...

moon header hg yg br ni lg canggeh dr yg sblm ni! so the very you!

weh nnt hg free hg signal fb la, aku on ym. aku nk teka no 1 smpai 10 tu hahaha. ada beberapa no aku tak sure. hmmm..

Feezah Hanimoon said...

ejat....tuan blog dia suka tak? hehe...neway, tengs ejat! update la selalu!!!!!! walaupun header tu gambar tudung senget2, aku terharu jugak.

jera....weh, aku pon duk teka2 gak dalam otak yg ang punya. haha. aku duk rumah skrg, chinese nu yer. jadi x online sgt. nnti balik boleh la kita mesyuarat.huahuahua