2 kupang pasal grand wedding yang hot sekarang

Selama aku ada blog dan baca blog, blogger paling aku kagum dengan cara penulisan ialah Kak Di. Aku jadi reader dia sebelum dia tutup komen lagi. Latest entry beliau pasal grand wedding ZSRCW. Kak Di ni selalu dapat email reader suh komen pasal itu ini. So kadang-kadang hal yang beliau tak tau menahu pon. Demi reader terchentew terpaksa lah buat omwek gugel sket. Dan kemudian aku pon terhibur. Huhu.

Kalau nak baca apa Kak Di tulis pasal wedding ni, sila lah pegi ke blog beliau. Aku pon memang letak link kat sidebar. Hari-hari aku bukak blog sendiri, terus skrol bawah nak tengok kot beliau ada hupdate. Lepas baca entry tu, terus aku pon semangat nak bagi dua kupang aku plak. Tapi aku tweet je. Dan juga pemalas nak karang versi panjang. Maka aku tempek sini je print screen tweet tadi k. Haha.




Seriously...aku pon dengki la jugak sebab diorang ada saving 200ribu tu untuk labur ke wedding. Yang aku ni 200 hengget pon belum tentu ada. Kalau ada pon, belum tentu sampai hujung bulan. Takpe lah...semoga kekal berbahagia ZSRCW.

And again, do not misunderstand. Please get my point. Yang salah tetap salah. Cuma kita yang rasa betul ni memang betul ke?



3 comments:

adham said...

theme baru!

Abdullah Zaini said...

Chantek woo..hehe

Feezah Hanimoon said...

dehe...layout sama. cuma alter css coding ngan header. maklum la..tanam anggur je skrg. hahaha.