Tema kali ini..biru menyakitkan mata. Hoyeh!!

Masa ambik A-Level aku rasa mcm x sbr nk keja. Bayangkan kehidupan seharian yg x pyh mengadap buku n berduit. Bila exam besar, lg la tension mcm nk tercabut kepala. Pelbagai gaya membaca dpt dilihat terutamanya budak2 ostel. Aku standard r bukak buku atas katil. X da meja pon bleh blah lg. Tp ada kawan aku tu, 1 meja x ckup. Jd aku sedekahkan la meja aku kt dia.

Masa aku keja, tension jugak..Mengadap kerenah penghutang2 kad kredit terhormat hari2. Aku dh maki2 diri sendiri. Keja non-stop talking on the phone 8 hours a day. Even weekends n public holiday! Tym tu..rasa seksa membaca buku x da la smpai membuatkan aku terlentok seawal pukul 10 mlm. Tp yg bestnya, ad prasaan seperti hacker berjaya sb dpt usyar minah kerek on the phone slalu shopping mna. Haha.. Ada sorg aunty tu baik. Siap nasihatkan aku lg, kalo beli handbag tgk yg betul2 berkenan. Jgn jadi mcm dia. Balik rumah tetiba rasa handbag LV yg bru beli tu hodoh. Cis! Ad makcik lain plak, bru dpt kad dh swap rm15000 kt London Weight Management. Free2 kna bahan ngn budak opis. Hohoho...

Dh nk masuk 3 tahun perkenalan kami. Rasa mcm x sbr nk kahwin. Jgn otak kuning plak. Tgk org lain yg sebaya dh kahwin, jeles2. Haishh... Nk kahwin jugak. Tp kalo dh kahwim pon duk jauh2, x best la. Nk suruh dtg cni, dia ad tanggungjawab kat sana. Aku x bleh pentingkan diri sendiri. Aku bangga kerana dia x lupa tanggungjawab pada keluarga.

Nanti dh kahwin, jgn la plak rasa nk single. Nahas tu! Haha... Tp x nk lah single. Aku pernah rasa hidup keseorangan. Even ada kawan2 pon, x leh nk hilangkan rasa lonely tu. Thanks to the Allmighty for sending me an angel just the right time I am not willing to be lonely anymore. He's a great gift to me. I never have anything to complain about him because he has been treating me very well since the first time we met. Hopefully we're meant to be together.



2 comments:

jera said...

aku pon nk kawen jgk!! nk ada sum1 2 go 4 groceries shopping together, nk tlg aku angkat2 perabot2 bila aku nk redecorate umah, nk ada sum1 sbg catalyst utk aku lg rajin masok dapoq, nk ada sum1 yg gagah perkasa tp romantic n ska shopping, nk ada sum1 2 look forward 2 going home...haha abes aku tulis blog kt blog hg. mamai2 sblm tidoq nh.

anyways, aku doakan 4 ur happiness; i hv a hunch dat everything will turn out as u wish 4 =)

oh btw dh p doctor gigi?

Feezah Hanimoon said...

blum..kna wat appoinment dlu.tp duit x masuk lg la plak.tgk la cm na..hehe:)ang tulis sum1 tu mula2 aku baca sumi.apa da..