A Story Of My New Classmate

There's a boy in my class. He is tall and big. Wait, I'm not going to say that he's handsome. What I'm going to say that he's so damn annoying. Shit! I must behave...Behave!

I'm annoyed by his voice, his laugh, his attitude, his attire and so on. He seems to enjoy wearing low cut jeans or he simply lowers the jeans until everyone can see his underwear/boxer/whatever. If I pull his jeans a little bit, it might just drop down. His attitude is just like a small 9 years old boy. With I see him, I see a retarded boy. His body language and face expressions are bloody irritating. Just now he called me in class just to show his retarded expression which I couldn't bare at all. It was really a disturbance in the middle of the class.

Grow up la boy. Kau tak comel ok.



11 comments:

Anonymous said...

oh mensch ! aku ingat ang nak tulis pasal budak comel kecik yang ang suka tengok tu. Ops ! :PP

Feezah Hanimoon said...

ouh!!! lupa plak nk include. next time! haha....kena lempang ngn dol nnti. gagaga =)

Anonymous said...

pakcik tahu sapekah makhluk itu.
lempang je skali smpai tercekik beliau menelan lempangan tersebut.

Anonymous said...

oh, come on. chill lah akak. benda simple je kott. and oh, dont simply ckp org tu annoying, org ni annoying. you might be one of them too. who knows kannn. cause when you post something like this pon dah rasa mcm you annoying kott.
and oh! "grow up la boy. kau tak comel ok."
i think that's some kind of a reminder to you too! :)

Feezah Hanimoon said...

wahh..sampai ke sini korang datang. post zaman bila ni? x kesah la annoying ke tak. janji tak kacau sesape kan? kite x leh puaskan hati semua org. tak semua org boleh puaskan hati kite jgk. eh, pasni ajak la ramai2 ambush blog ni. suke i ;)

Anonymous said...

"kite x leh puaskan hati semua org. tak semua org boleh puaskan hati kite jgk."
oh! another reminder for you.
ouch! that's sooo sweet when you keep reminding yourself too! :)
eh, kelakar kan kau. dah keluarkan statement mcm kt atas ni, tp kau merepek gak buat entry ntah apa2 mcm ni. pity you! tau plak kau yg "kite x leh puaskan hati semua org. tak semua org boleh puaskan hati kite jgk." yang pergi post benda2 kutuk org lain ni pasal ape kakkk..haeshh

Feezah Hanimoon said...

at least aku nk kutuk org tak anonymous mcm kau. Blog aku suke hati aku. Kebebasan bersuara selagi tidak melanggar Akta Hasutan. Berlambak lg blog kutuk org. Tp sebab aku kutuk org yg kau suke, kau asik kesah yg ni je. Tak nampak ke ade yg suh aku lempang die trus? Aku banyak lg benda lain nk buat. Jadi sekian. Assalamualaikum.

Anonymous said...

"at least aku nk kutuk org tak anonymous mcm kau."
aku anonymous lah sbb aku bukan nak kutuk org mcm kau. haiyoo dey, tu pon xdpt nak differentiate ke? seriously, pity you! ;)
yes, this is your blog. for the first time kau ckp benda betul. congrats!
tp agak2 lah derr, kau ckp org lain annoying. kau pon annoying kott post entry merepek psl org lain.
"Tp sebab aku kutuk org yg kau suke, kau asik kesah yg ni je. "
oh fyi, aku xdelah asyik kesah yg ni je.
eh, kau btol kelakar lah. bajet kau tau kan ape yg paling aku ASYIK KESAH SGT.
agak2 lah kakk, kau tu tgh kutuk kawan aku. merepek ntah apa2 plak tu. sape x pns derr?
oh come on, "GROW UP LAH KAKKK. KAU ANNOYING OKAY" :)
oh, WSLM.

Feezah Hanimoon said...

kau minat dia ek sebenarnye....tu yang panas lebih2 tu. pegi je la confess. hahaha...

kau tak suka aku, ada aku kesah? aku tak suka dia, asal kau kesah? kalo kau tak kesah, asal sanggup korek2 post lama ni.

aku tak paham, kau nk suh aku buat pe? pegi study arhh..final nk dekat. carry mark ok dah?

ps: wut u expect will never happen.

Anonymous said...

haha, kau yg pns lebih.
beriya bg salam but then still reply lg. seriously babe, kau kelakar! :D
come on, typical sgt lah kau ni.
asal back up je minat, asal back up je minat.
mmg dlm dunia kau laki pompuan x boleh kawan eh?
seriously, noob gile!
aku kesah lah sbb ni KAWAN aku. aishh akak ni, ckp brape kali pon xphm.
"pegi study arhh..final nk dekat. carry mark ok dah?"
dude, aku DEAN'S LIST kott. aku yg patot tnya kau mende ni.
so, CARRY MARK OKAY DAH? ;D
ps: i don't expect something big for a loser, who is already "big".haha

Feezah Hanimoon said...

haishh...kau ni geng budak2 baru nak naik tu ke? kire kau pon budak baru nak naik la ni...daripada kau tanya carry mark aku, baik kau tanya carry mark 'kawan2' kau tu. ade aku kesah ngn budak DEAN LIST macam kau. kau ni fyna omar ek? yang add fesbuk aku out of nowhere tu.

aku rasa kau ni x paham apa aku cakap. kau kata budak ni kawan kau. tapi aku tak sebut pon nama sesape kan? kire kau tau kawan kau tu annoying.

entry ini dibuat selepas kawan kau ni kacau aku kat dalam kelas. paham tak bodoh? aku ade kacau kawan kau? aku ada maki hamun kawan kau macam kawan2 kau tu maki hamun aku? aku stress out fizikal die macam kau cakap pasal aku? kau tau kawan kau tu suke buat retard (statement ini mmg diakui sendiri oleh kawan kau, bukan aku cakap), kau expect sume org rasa benda tu comel lah?

aku nk stress out kat cni, kawan kau tu dulu kacau aku dalam kelas semasa cikgu mengajar. sebab itu aku terlalu marah ngn aksi kanak2 itu lalu tulis entry ini.

aku ade kawan jgk. tapi kalo org marah kawan aku atas sebab2 yang patut, go on. bukan macam kau. tau kawan kau tu annoying dan boleh menyakitkan hati org, kau terkejut plak ade org marah n express kat blog PERSONAL macam ni.

aku tak kacau kawan2 kau kan? even ade je kawan2 kau tu jadi kawan aku jugak. jadi, kau tak yah la nk datang baca blog aku ni lagi sebab obviously kau x suke entry2 ni. make it the last time. i wish you all the best.