Sleep Tight

Rumate ku sedang buat jadual sem 2. Yang lain mungkin dan tido. Aku dari td lepak di ruang tamu. Lepas siapkan kerja, malas plak nak sambung kerja lain. Aku tade mood sebenarnye. Termasuk lah malas dan rasa cukup lah setakat hari ni. Kerja lain bersambung nanti. Sok class Calculus pukul 12 tgh hari. Pastu Programming pukul 2 ptg. Tapi kaki berat nk melangkah. Isnin kena pkai baju formal. Nak pkai baju apa ek esok? Seluar lagi lah. Senang ckt nk melangkah. Pakai formal semata2 nak masuk Admin hantar assignment. Lepas tu cabut.

Kawan-kawan, sok blajar lek lok. Aku? Sok macam tak nak belajar ;)



Kalau aku takda, tak pe kan?



.....................................................................................



Baru pas kol my best friend. Die cakap pergi la class. Lepas tu boleh pergi ke mana aku nk pergi. Elok letak tepon, Ejat msg bapak die suh balik Melaka. Jadi die tade kat UM. Mungkin Allah dah atur cantik2. Maybe ada hikmah di sebalik semua ni kan? I suddenly lost my confidence and it drops down to the bottom of my feet. Ejat, Jera....both of of you have your points there. Everybody doesn't like everybody. Thanks for making me realize how special I am :)

2 comments:

Abdullah Zaini said...

x payah belajar terus lagi senang kalo x nk belajar..x mengabiskan maso n boreh nanti..

Feezah Hanimoon said...

biar la...kalo x belajar, sape nk bg makan beras. tp org pon ada emosi yg tak terkawal jgk. ske buat ayat keji. x kesian ke kt org? :(