TopikS

Topik 1
Tiga hari berturut-turut aku dengar lagu Bieber repeat banyak kali sebab aku nak hafal. Memang ni pendekatan terbaik. Tapi kalo dengar lecture material ni, 7 hari 7 malam pon belum tentu aku khatam ni. Next week dah start test. Programming plak tu starter. This week punye klas aku ponteng. Dah mandi pon tido balik sebab ngantuk punye pasal.

Topik 2
Hari ni panas je pegi klas, lecture tak datang2. Dah berkulat assignment aku. Semangat pegi klas yg terletak 500m dari ostel, tunggu punye tunggu sebelah telinga die pon tak nampak. Ntah2 dah arwah. Kot ye pon, antr la email dulu. Tak de la aku tercengang cramp lutut kat depan klas. Adoiyai~

Topik 3
Aku nampak lipas kat sebelah lalu menjerit ketakutan. Ni spesis lipas bongkok tu. Die kuar dr bawah katil. Bile aku jerit, die pon lari masuk bawah blik. Tapi masalahnya die kat sebelah aku tadi. Dah nak naik atas tilam dah. Terus aku tarik bettwasche pastu ketuk2 sket. Sembur2 kat tempat die muncul td. Tapi tak de plak. Takpe, aku dh letak pendiding ubat gegat kat sekeliling tilam. Tapi sekarang ni meremang jgk la... Tolong la jangan serang aku.

Topik 4
Ok. Sekian dulu. Idea mengarang aku terbantut dek lipas tadi. Bodoh la lipas ni. Pegi la kat Ecah. Boleh die bantai ngn slipar. Ostel bayar mahal tapi lipas berlambak! Hish....Seyes nk pindah kluar sekarang jgk. Huaaaaaaaaaaaaaaa...................................




No comments: