Ceria bersama Cool Blog

Kisahnya...sebaik saje aku tiba di gerbang College of Engineering di Uniten ni setelah sebulan berguling-guling di rumah, aku nampak booth jual air sedap kaler pink. Wahaha...tiap-tiap sem ade je Uniten ni wat surprise kat student. 

Cumanya, booth tu dulu adalah rumah sampah. Maybe tak digunakan sangat. Jadi cool blog pon nak jugak menyempit kat situ. Plus die tau budak-budak swasta ni tengah hari makan nasik, petang berak keluar duit. Huh!

Dah la kaler pink!! Sangat la buat aku tempted nak usyar. Jadi lepas abis kelas pukul 6, aku pon terus benti depan die, bagi signal kiri dan tanpa cover jakun terus order cendol satu. Sedap woo....tapi hari-hari minum boleh la stakat nak kudung kaki. 

Semalam aku dah beli. Makanya hari ni tak leh la beli dah. Tapi esok boleh kot. HaHaHa. Sampai la aku abis jakun dengan booth pink tepi jalan tu. Boleh try banyak perisa. Belanja besday boy/girl sangat mudah sekarang. Stop aje kat situ. Ala..RM3.40 je pon. Ade orang nk blanje aku tak?  @_@

Ni aku sajikan gambar yang di-snap-curi oleh Photographer Aishah Haron. 


*sedang usyar bro tu buat air cendol aku yang kini hanya tinggal kenangan*


Nak tengok menu sebelum g beli pon boleh. Sampai kedai boleh berlagak macam pro. Terus order macam korang beli teh tarik kat kedai. HaHa. 


Layari website Cool Blog untuk usyar menu. Ini bukan advertorial. Ini adalah komen pelanggan yang berpuas hati ;)




No comments: