Kacau ke tak? Selalunya ya, kadang-kadang tak.

Perjanjian. Dulu pernah sign satu perjanjian dengan best friend bahawasanya kami tidak akan pegi ke mana-mana bersama-sama melainkan kedua-duanya mengheret boyfriend masing-masing untuk join sekali atau kedua-dua mereka dipinggirkan di sudut dapur rumah. That is the deal. Kerana kami memang makhluk kuat dengki. HaHa. Kalau kitorang yang lonely time tu, then pegi plak trip ngan kapel memana, mesti setan hasut bagi dengki tak bertempat. Macam lawak plak bila kami membincangkan our true faces that time. Heqh Heqh Heqh.

Instead of pikir pasal diri sendiri, kitorang patut pikir takut kacau daun ke hape kan? Ini tak...gila selfish. Tapi kan...sekarang ni aku memang dah ada split personality la. Kadang-kadang kisah bila orang kacau daun, kadang-kadang tak kisah. Tapi...wah....asik tapi je aku ni. Tapi, kalau aku memang ajak ikut tu, memang aku tak kisah. The more the merrier. Tapi, kalau aku takde sipi-sipi pon nak ajak tu, jangan la nak ikut. HaHa. Ada benda yang kita nak privacy kan? Tapi setakat ni, orang sekeliling paham dan tau bila masa boleh menyibuk. Maknanya diorang alert. Bagus!

Dah lah. Esok nak bangun awal sebab nak pegi petik strawberry dengan boyfriend dan ousmet. Excitednyerrrrr!!!!! Ouh...tapi lepas tu excited plak nak tengok Titanic 3D. First time tengok kat umah sepupu. Die pasangkan video tape Titanic tu saja bagi budak hingusan ni layan. Lepas tu bila parents ajak pegi umah dia je aku mesti excited dengan harapan dia akan pasang lagi tape Titanic tu. Tapi tak dapat la der.....siaran ulangan berbayar!



No comments: