First Time Buat Cream Puffs With Custard Fillings

Guys..

Hari ni nak crite yang aku telah melakukan cobaan membuat cream puff berbekalkan YouTube =)




Tapikan...bentuk yang terhasil takde la megah sangat. Ada something wrong jugak la sebab even aku pakai pipe bunga-bunga, bila bakar je hilang. Plus die penyet sikit. Takpe, cobaan pertama ni bila makan sedap jugak. Tu yang penting. HaHa. First time memang la tak perfect. So jom tengok gambar cream puffs aku yang bagaikan kuih beger Malaysia ni. 



Ouh...aku tak beli icing sugar. Kalau tak, boleh tabur-tabur kasi cantik. 



Untuk inti aku google resepi custard fillings. Kalau korang ikut video pon ok jgk. Cuma aku nk sep bajet pakai je ape ade kat rumah. Tu pon aku keluar la jugak pegi Yummies time orang solat Jumaat tadi. Gigih jugak. HaHa.

Lepas ni nak try buat Eclair plak. Tu pon ntah camne bentuk die nanti. Macam ulat gonggok kah? HaHa. We'll see ^_^



2 comments:

Abdullah Zaini said...

nanti buat kat den jugak..hehe

Feezah Hanimoon said...

iye...den dah siap2 beli barang lebih tadi =)