Saya perlukan rak kasut besar

Hari ni ialah hari berbelanja besar dan menggunakan otak bukan untuk mengira baki akaun bank, tetapi untuk mengira harga selepas diskaun. Lepas withdraw kat ATM, untuk mengurangkan rasa bersalah, terus cakap kat mesin ATM, "Kau jangan ngade-ngade keluarkan resit!"

Aku pegi Alamanda je pon. Asalnye nak pegi Elianto beli eyeshadow brush yang baru setelah yang lama telah dihadiahkan secara tak sengaja kepada Azra yang tak sabaq-sabaq dah nak menikah tu! HaHa. Then aku masuk Watson sebab nak cari eyeshadow pink dan eyeliner yang felt tip. Kesahnye jumpe la...pastu saje je jalan-jalan cuci mata.

Sekali jalan, masuk la kedai kasut. Saje je nak tengok. Dah tengok tu, saje je main try-try. Dah try tu, saje je pegi mintak saiz sendiri. Dah pakai tu, saje je beli. HaHa. Konon tak withdraw duit sebab nak restrict dari berbelanja dipengaruhi syaiton la kan. Sekali otak dah tepu dengan bisikan-bisikan tu, terus aku saje-saje cari ATM. Lols. 

Jadi ni la hasil tangkapan aku di Alamanda hari ni. 



Jatuh cinta pandang pertama dengan kasut ni. Bila pakai, terasa ohsem. Ngeh Ngeh Ngeh. 


Cobaan menjadi photographer yang expert ubah-ubah angle. Hihihihi...Sekarang photographer pon angkat Honda Civic owowoowwo. 


Kasut sekolah yang sudah lama dicari-cari. Mula-mula tak perasan ade kaler putih. First nampak kaler coklat. Tapi kaki aku macam lagi coklat dari kasut tu. Jadi I shy-shy cat la nak beli. 


Sekali tertancap kat versi puteh. Elok je balut dalam plastik tak bagi orang try. Terus aku capai mintak saiz kat abang kedai kasut tu. 

Mr. D cakap, "Banyak duit." Ala...die saje-saje je perli tu. Muahaha =)


Lately ni aku follow cerita I Do, I Do....kesahnye pasal heels designer yang umo dah 30-an, pastu sebab terlampau kuat bekerja, doktor sahkan die akan menopause dalam 2 tahun lagi.   So ape yang aku sangat suka tengok adalah walk in shoe room die yang sangat la ohsem!


Pagi-pagi sebelum pegi keje, berkawad dulu pilih kasut matching ngan baju =)


Ahh...tension lagi tak jumpe yang berkenan nak pakai rini T_T


Nak yang tu ke yang ni?? 


Ouh..ni macam okey =)

Wahhh....nak cop satu bilik umah aku nanti untuk display kasut cantik! Almari nak lip lap lip  lap ade lampu!!

Ewah ewah ewah....Umah kau ade 10 bilik ke Moon? Baik buat surau pastu letak sejadah best!

Ala...angan-angan je pon. Tapi nak jugak lah...hehehe.



4 comments:

Anonymous said...

haha! dah lama aku tak kumpul kasut.

Feezah Hanimoon said...

kalau kumpul kasut pastu display cantik2 x pe jgk. ni semua sesak2 je sama ada atas rak kecik or kt dalam kotak. haha.

thanks armouris..dah tgk dh td =)

shark said...

saya suke kasut jugekkk...
yay!!
salam kenal dari saya :)

Feezah Hanimoon said...

thanks dtg singgah ke blog yg x seberapa ni =)

tengok kasut memang tak jemu. tp sebagai student yg sok sek sana sini, ntah la bila dapat pakai dengan berganya. haha.