Birthday 07.07.2012

Another 23 minutes and I'm no longer a birthday girl =(

Hi guys...ari ni nk update macam-macam. Tapi ikut la tahap kerajinan nanti ye. Kot separuh jalan tu berhalang-halangan tak dapek la nak story the morry. Haha. Gila broken English kau Moon!

Ok. Hari ni 07.07.2012 adalah hari lahir gue yang ke 20-an. Tahun ni macam-macam plak buat time beday. Mentang-mentang la remaja lagi kan. Haha. So before the clock strikes at 12, my best friend said that she already book a manicure+pedicure appointment at Alamanda. Walaubagaimanapon, disebabkan kereta bergerak macam kura-kura di jalanan, kitorang just sempat buat manicure. Jadi la kan? Dua-dua muka first timer...jakun bila amoi Vietnam tu zap-zap je kuku aku. Lols. So sebab tak bawak official photographer, jadi kitorang snap gambar mne yg sempat je. Macam selama ni ade je kan photographer tu? Bajet retis!



Ni la tempat kitorang buat manicure tu. Ala..saper yang selalu lepak Alamanda konpem cam la kedai ni.


Ini lah cik kak kita yang tak lama lagi nak naik pelamin tu =) All the best to you dear...Hari ni sesi merisik berjalan lancar nampaknya. Hehe.


Ni ha cik tuan tanah yang eksaited bangat masa amik gambar. Si amoi Vietnam yang entertain aku ni lagi la...eksaited sampai mata pon tarak. HaHa.


Ni dah abis buat suruh amoi tu snap kan gambar kitorang. Suruh die blah dari kaunter sebab kitorang nak jugak shoot kat situ. Tak suke kaki besar. Kalau dah besar tu, snap dari angle mana pon besar jugakkkk. Demmit!



Then esoknya which is petang tadi, sesi celebrate dengan Mr. D kat Bagan Lalang (again). Tak kisah la...janji tempat tu best sebab tak sesak ngan orang. Plus kitorang bukan plan nak berendam pon. Just nak amik fresh air dan layan angin laut je. Memang aku yang beberapa hari ni tak cukup tido sangat la mengambil kesempatan untuk membuta di tepi pantai tadi. 

Projek Butterfly aku akhirnya sempat siap seperti yang dirancangkan. Aku takde mende nak bagi kat Mr. D pon...celebration ni untuk kitorang beday boy and beday gurl. Berjodoh kan? Hehe. So aku kasi sneak peak je la projek Butterfly aku. Lelebih hanya untuk dia..Hey..untuk dia..Hey!


Gigih aku tiru Google Image. HaHa. 


Cover page =) 


Custom made casing. Semua buat sendiri hokay...that's why tak tido malam. Untuk dia..Hey..Untuk dia..Hey!


Btw ni la ghoper bilik aku lepas siap segala..memang aku biar je gini. Nanti bila kemas, sekali jalan setel.



Then a few pics at Bagan Lalang. Takde la a few sangat. Aku kan cam-whore. Encik Bf plak suke jadi photographer. Memang la berjodoh. Muahaha ^_^


Serius tak terpikir gaya lain selain buat 'Piece'. In fact, banyak lagi gambar aku buat piece ni. Adeh...


Suke gambar ni. Snap tetibe je bf aku. Seb baik tak kembang hidung time ni. Haha.


I like ziss oso but so much! Macam model. Muahaha...Biar la aku nak perasan sket -_-


Ni 'piece' lagi. Kesahnyer never ending lah pose ni. Pegi memana mesti ada. Sigh..Kreatip sket Moon!


Encik bf saye yang hanya lah stranger pada 6 tahun lepas. 6 tahun kemudian die lah pengarang jantung hati dan limpa =)


Bf memang ada bakat seni lukis. Aku pon konpius ape die nak buat sebenarnya.


Unta ke siput? Owh...siput kot. HaHa.


Bf...BMI awak dah membimbangkan ni. Hehe...


Aku pon ape tak kurangnyerrr...Lols! Nak kurus lagi...before bulan doblas kena cecah 50kg jugak. MESTI before my bff big day =)


Balik umah penat geil. Angkat barang naik ke tingkat 5 memang mencabar kalau tak redha. Tapi kadang-kadang tu tak penat langsung. Perasaan die macam dah sampai atas tu kalau kena naik 5 tingkat lagi pon tade hal. Haha. Tapi tadi balik ade surprise lagi...

jeng jeng jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Boya betina pink penghalau lipas! Macam mana aku tau ni betina? Kalau jantan dah kaler ijau dah die. Siap ade baju belang. Ni pembunuh lipas bersiri yang kasi. Tapi kalau lipas still datang, aku angkut boya ni sekali pi ketuk bilik hang noh...


Ha...tu je lah update aku stakat ni. Kesimpulannya aku happy =)



6 comments:

Anonymous said...

seram pulak tgk boya tu haha.

Anonymous said...

happy always

Abdullah Zaini said...

Thanks bg 'projek butterfly'..super duper ohsem!!!thanks a lot sbb masak nasi tomata sedap..thanks 4 everything laling~ (^_^)

Feezah Hanimoon said...

boya tu kalau kaler ijau, mmg x brani dekat dh. haha.

thanks cik repunzel =)

welcome mr.d =)

adham said...

Ha ha baju belang2 lg. Tahun depan apa plak mun? Rimau?

Feezah Hanimoon said...

rimau dah lepas la dehe...haha. polka dot plak!