Entry bersumberkan fesbuk

Statement hari ini...

Aku rasa frekuensi update blog ini akan berkurang sebab esok pagi aku nak balik kampung. Hoyeah!!!!!

Jadi sebagai peninggalan, meh sini aku update untuk cover seminggu punye cerita. Korang jangan risau... Aku bagi cerita best punye. Hak Hak.


1. Gambar profile Facebook paling distracting bagi aku.


Semenjak aku delete Friendster dan Myspace aku dan berkecimpung ngn Fesbuk, ini lah gambar profile kawan aku yang paling distracting. Bukan aku marah pon kawan aku ni pakai gambar cenggini. Tapi dalam seminggu lebey ni, selalu pulak die update status. Bila aku baca kat home, mesti rasa macam-macam. Korang feel tak? Hishh...nyilu bagai menujah lemak sampai ke tulang. Kalau tengok boleh kurus tak pe gak. Sanggup aku print buat poster tampal kat bilik cha!


2. Gambar yang paling aku paling tak suka tengok.



Memang tak suka tengok. Tapi takde la distracted sangat. Hidup mesti diteruskan. Cuba teka kenapa aku tak suka? Ala...korang kalo tengok pon konpem tak suka jugak. Kalau tenung-tenung pon tak nampak jugak, klik untuk tumbesaran yang sihat dan kuat! Kalau tak nampak jugak, korang mungkin mengalami astigmatism atau pon rabun silau macam aku. Boleh pkai cermin mata atau pon buat contact lense yang berharga RM600 sepasang. Haishh..nak kena kumpul duit ni. 6 bulan lagi nak kena tukar dah >.<


3. Shout out Facebook yang lawak dan menghiburkan.


Tanggal 5 April 2011, jam 4.02 petang, Ejat post shout out ini dengan mengatakan dirinya comot setelah memakai sliper ke kelas kot. Dengan langkah kaki yang begitu gagah bak Merong Mahawangsa, bersungguh-sungguh sliper itu digunakan sehingga haus hari itu.


1 jam 44 minit kemudian, Ejat baru sedar yang hujan sangat lebat maka secara otomatiknya berbangga memakai sliper cap fipper itu. Bila aku bayang Ejat pose macam kartun tu, aku rasa entertained. haha.. Lalu aku pon tiru secara terang-terangan pakai spesis kartun itu bila menge-shout di Fesbuk. 


Contohnya shout out ini. Come on Moon! You can duet!! You can duet!!! You manada duet!!!!