Entry Kesyukuran

Selalu orang buat jamuan kesyukuran, kenduri kesyukuran, ucapan kesyukuran, lagu kesyukuran. Tapi itu memerlukan modal. Kecuali kalo korang nak datang kenduri makan angin. Tak pon amik bau. HaHa. So aku hanya mampu membuat sujud kesyukuran dan ini dia lagi satu masterpiece journalist terpendam....entry kesyukuran.

Aku bersyukur sangat kerana Allah s.w.t masih mengurniakan akal yang waras untk di-cramp-kan pada malam hari exam. Esok exam, malam ni baru kalut tengok2 sampai nota bersepah dari kiri ke kanan. Tapi sebelum tu ada la buat latihan at least 3 hari sebelum ke. Aku ni bukannya Wonder Girl yang nak khatam semua dalam satu malam. Past year question mesti buat no matter what. But of course, diiringi doa dan tawakal. 

Dan akhirnya, sem ini sekali lagi ada rezeki untukku yang akan menjadi modal untuk memaksa orang kaya bagi scholarship. Dapat GPA 3.91 then tambah GPA sem lepas 3.80 pastu bahagi dua sebab jumlah kredit hour 2 sem ni sama, so total CGPA ialah 3.86 :) 

Selepas membaca entry ini, jangan ade mulut jahat nk cakap aku riak. Aku bukan riak, tapi aku berpendapat reserve itu tidak bagus. Sebab aku open untuk pendapat. Tapi ye la kan, orang selalu reserve, rahsia-rahsia, tak mau cakap, tukar topik sebab tak sanggup nk dengar pendapat yang opposite. Ok, aku paham bila orang tak nak cerita. Tapi, yang aku panas bila hal aku nak tau sangat. Ini aku tak paham...bayangkan aku bercakap dalam nada gembira. Sebab entry pon mood gembira kan >.<

K lah, nak tido.
Good night everybody \.,./



5 comments:

Asma Azizan said...

gut gemacht moon! =D

Asma Azizan said...

haha asmak lupa log out blogger dia. aku plak tak perasan. takpala. aku ucap bg pihak asmak sekali.
-jera-

Feezah Hanimoon said...

terkejut aku ada 2 muka asmak...begitu besar sekali impaknya. hehe...kawan2, aku puasa rini. aim nk puasa straight 5 hari. usaha untuk kurus ketika berada di rumah.

dah prasan tak tukaq plak tu..lols. apa2 pon, vielen Dank Frau Fudye-to-be ;)

Abdullah Zaini said...

congrat~

Feezah Hanimoon said...

danke sehr ;)