Tak ketahuan belitan shawl

Sesungguhnya aku dah bosan dengan cara pakai shawl yang lame tu. Tapi dah abih pikir dah nak lilit mcm mana lagi. Still style tu jgk yang cepat dan tangkas untuk aku yang mementingkan masa tido dari masa make up. 

Ada chicky-chicky yang ikut style Hana Tajima. Tapi muka diorang memang lain gilaaa dari muka Hana Tajima. Jadi hasil belitan shawl pon lain gilaaaaaaa dari Hana Tajima. Aku tengok comel jer si Hana tu. Yang chicky-chicky ni dah macam gaya Firaun depan piramid Mesir dah. 

Hmm...tak yah pk ape orang cakap? Ceh. Tipu la kalau cakap pakai shawl macam-macam style ni bukan untuk orang tengok. Kalau untuk syok sendiri, baik pakai stylo milo dalam jamban. 

Aku tengok style Hana ni banyak dedahkan pipi. Takpe, pipi tak aurat. Tapi masyaAllah...gila fishball muka aku depan cermin. So, say no to Hana Tajima for me. Plus, Hana silap-silap pakai SK-II. Tak yah risau nak cover pimples sana-sini.

Jadi aku keep on mencari style yang orang tengok pon nampak stylo. Bila orang tengok kita positive, baru la ada self confidence. Takpe, bagi kurus dulu. Dah kurus, baru buat branding sendiri. Ahak...gila tinggi cita-cita.  Hidup mau ade matlamat der.

Cari pin-pin comel macam Fatin Liyana lah. 10 kali aku ulang, bila tengok harga seketul RM 4, rasa membazir lalu cancel. Bukan ape, aku kalau dah beli tu semua kaler nak. Haishh...



No comments: