Let's change our habit and follow the Sunnah

Credit kepada pemilik asal gambar dan jugak empunya Fesbuk yang share benda ni ;)


Assalamualaikum kengkawan sekalian ;)

Lama kot aku tak update. Busy btul ngn assignment ngan project. Ok, tipu sket. Project aku tak start buat pon. Haha..Due date? Dah nak dekat dah. Tapi tak perlu cuak sebab in the end, everything will be fine. Heee....

Ok lah. Saje aku tampal besau-besau sket gambar ni. Semenjak terkena angin KL dan kemudian angin Eropah pulak, nilai-nilai murni kurang dipraktikkan. Isk Isk Isk. Akibat angin-angin urban berkenaan, aku pasti benda-benda yang kita buat kat sekolah asrama dulu, dah ke laut dalam.

Jadi, jom lah ramai-ramai kita apply balik benda-benda baik tu. Memang lah orang akan cakap tak cool, then ada persepsi bila orang jawab InsyaAllah tu macam tak boleh janji kan. Tapi itu lah yang sepatutnya. Semua yang berlaku dengan keizinan Allah.

Aku ingat lagi kat GMI dulu sembang-sembang ngn Su. Su bakal isteri Gern tu. Dia cakap, kalau orang tu cakap InsyaAllah, sebenarnya sampai masa Allah akan ingat kan dia untuk buat sesuatu tu. Hebatkan?

Kesimpulannya, kalau tak dapat buat yang besar, buat lah yang kecik-kecik dulu. Okey?



4 comments:

adham said...

mun layout ni xbest. xnmpak. kene tekan ctrl+a baru bleh bace....

Feezah Hanimoon said...

err...maybe tenet dehe lambat kot. semua ni kebanyakannya dari my photobucket and blogspot itself. so suppose tak overload. maybe x loading abis kot.

adham said...

nmpk gaya nye camtu la.

Anonymous said...

Kesian dehe. Hihi.