What I did after exam, sambung raya la...haha

Hey you guys....have you been good? Well, exam mode is so damn gone! 

Haha...semua orang of course la happy nak mampus kalau exam dah abis. So do I. Jadi apa lagi, before drive balik Perlis, memang plan nak enjoy kaw-kaw! Sebab last 2 weeks kan dah balik celebrate raya. So macam it's okay kot balik lewat sikit kan. Haha.

Lepas abis exam kitorang pegi makan ayam penyet lagi! Gilo lah..makcik tu letak dadah ke ape. Makan banyak okay! Lain kali aku nak hire videographer lah untuk buat video masa aku makan supaya menjadi peringatan di masa akan datang. Tengok ulang tayang sendiri makan mesti gerun. 

Then ari ni aku pegi open house rumah balak dak umah kat Bandar Seri Putra. Ntah camne ejaan sebenar. Makan banyakkkkkk jugak. Ada nasi briyani, sate, laksam, pulut kuning, nasi impit dan kuih raya. Serius aku melantak macam-macam. Abis diet aku sepanjang berpuasa ritu. Kenot resist maaa...

Sebelum makan sempat jugak la snap beberapa keping gambar. Nk tengok gambar tak? Eden pakai baju raya wooo...kaler dah la macam signboard jalan je. Redha je la ek...layankan....zassss....




Ehsan Mat Ju amikkan gambar, mula-mula malas nak bangun berdiri.



Pastu kena paksa berdiri jugak untuk dapatkan angle baik. Ni la adik-adik manis yang hari-hari tengok muka masing-masing dah nak dekat dua tahun dah. HaHa.



Ayu dop? Speechless kan? gagagagaga =)



Ni after makan bila ruang depan dah clear ngan makcik-makcik sume. Kitorang plak amik port shooting. Bese la...makcik-makcik bukan shooting lama pon kan....



Finally ini lah dia pose terakhir sebelum balik. Sempat lagi tuh...Terima kasih kepada tuan rumah yang menjemput kitorang datang. Rumah cantik. Tapi macam banyak lagi kosong. Agak-agak sempat kot aku rembat satu nanti. Ahaha.


Btw, sume gambar ni diambik dengan Ipad 3. Serious memang nice upgrade dari Ipad 2. Macam mana aku tahu pasal Ipad 2? Ouh...ritu kedai tu tersalah bagi Ipad 2 untuk price Ipad 3 kat aku. So sempat la aku pakai dalam 3 minggu. Then seb baik aku curious nak tahu pasal beza Ipad 2 ngan Ipad 3. Terus kol papa about that and nak dijadikan cerita, resit tu missing in action. Mana ntah aku campak. Serious macam ghaib tetiba. Seb baik papa kalau bab berdiplomasi ni the best. So walaupon abang tu putar belit kona segala macam, papa yng ohsem berjaya membawanya pulang ke pangkal jalan. HaHa. 

So dapek lah eden merasa kedua-duanya....Cuma yang Ipad 3 ni stock takde kaler putih. Hitam pon hitam la...plus, aku rasa bila frame hitam ni, display dia bertambah cantik dan terang. Pape pon, hitam ke putih, bendanya dah memang ohsem laaaaa...lalala. Hati gumbira dah abis exam. Taun depan grad dah boleh tawen ler...hihihi 



No comments: