Sambutan Merdeka Selepas Trio Test

Assalamuaaikum dan salam sejahtera.

Sebenarnya entry ni dah lama berkepuk dalam draft. Disebabkan kekangan masa dan cuti raya haji, baru hari ni lah aku dapat akhirnya publish menatang ni. Biasa lah..aku kan tukang sembelih lembu. Busy sikit la kan...padahal semayang raya pon miss. Lepas subuh tido balik, pastu mama tak gerak. Salahkan ibu mengandung.

Jadi kat bawah ni aku sajikan gambar monster-monster kelaparan yang bantal sate sorang RM10. Tidak cukup dengan itu, ditambah pula burger kukus dengan rasa daging 'segar' dan macam-macam lagi. Memang dasyat yam kengkawan. Aku yang tengok ni istighfar dalam hati. isk isk isk.



The Three Monsters. Still steady...


Satu monsters telah tumbang akibat beban dalam perut yang berlebihan!



Emoticon smiley terbentuk dek air kondensasi gelas aku. Perasan tak ada dua mata, satu hidung bulat dan mulut tersenyum yang lebar? Itu lah mood aku ketika itu. HaHa =)



Dan ini lah rupa saki baki sate yang telah selamat dilahap oleh monster-monster yang masing-masing pulang dengan perut ke depan. Kalau orang tanya sape masuk umah dulu, aku akan jawab perut Ecah. HaHaHa. Lepas bontot die masuk, baru perut aku. gagagaga.

Hidup bergoyang kaki sangat heaven. Tak perlu bersusah payah. Btw, di saat bergembira ni muka berseri-seri la. Cuba tanya sekarang. Dapat je result, kening aku terus terbalik. Haishh...takpe. Takde la teruk sangat. Ade lagi yang tak ok. Kita harus bersyukur. Setimpal la ngan study last minute tu.

Ouh..lupa plak. Laju je aku menaip ni. Nak tau sebab ape? Jeng jeng jeng >..<

Keyboard lappie aku tetibe kaputtgegangen. Setelah pening-pening, sebab kalau nak antar kedai, seminggu die cakap. Padahal tukar keyboard je pon, Berdasarkan jangka hayat lappie aku yang aku rasa tak berapa nak lama ni, aku pon beli external keyboard murahan dengan harga RM29. Tapi nampak ala-ala Apple wooooo...Die siap-siap bagi kondom silicone lagi untuk protect surface die. Kot-kot la aku pandir lagi bagi tumpah air.   

Maka dengan bangganya aku nak tunjuk kat korang. Hehe...


Ohsem tak? Yang wireless tak cool sangat. Plus...dah ade mouse wireless, nanti kekonon signal die bercampur-baur akan menyebabkan devices ni gelong. Hmm...teori mana la aku pakai. Lantak pi lah. 

Dear my bestfriend yang nk pulang ke gagang 12th ni, selamat pulang. Looking forward to see you =) After ang abis mosyi-mosyi, mai la kita pillow talk. Kita cut short semua stories and sembang sampai letih. HaHa.

Itu saje update kali ni. Have a good day people. XOXO.

8 comments:

Anonymous said...

Nasib baek xkuar gmbr perot..haha

Feezah Hanimoon said...

gambar perot adalah sensored setakat ini. haha.

Anonymous said...

ouh berkilatnya mukaku pfttttttttttt.

Feezah Hanimoon said...

anggap je la tu seri innershine...haha

Abdullah Zaini said...

ohsem!!!

Feezah Hanimoon said...

hehe...apple kowt. mesti la ohsem ;)

Abdullah Zaini said...

apple kacuk ni..kacuk dengan skateboard..patut la ohsem (^_^)

Feezah Hanimoon said...

memei la...apple kecik je keyboard die. mesti la yg besar ni lagi ohsem. heee ;)