Nikmat S.E.K.S.

Malam ni aku nak merapu pasal nikmat S.E.K.S. Bila korang baca tajuk entry ni, mesti korang ingat aku sangap tak tentu pasal. Relaxs...Don't get too horny tonight. HeHe.

Aku sebenarnya nak crite yang aku kempunan la nak makan nasik. Hari ni seharian aku tak makan nasik. Rasa mengidam gila lah. Tengok megi tak lalu, bihun goreng apatah lagi. Dalam kepala aku, terbayang-bayang situasi memakan nasik panas bersama sardin+kentang. *drooling*

Ouh! Mee sup+daging+urat yang aku usyar kat pasar malam Seksyen 9 last week pon macam tempting jugak. Ni yang rindu nak balik makan masakan mama ni. Hari ni cakap nak makan sup tulang, esok siap. Paling demand nak makan sup ikan merah. Esok jugak mama tercari-cari mana ade jual ikan merah. Tapi nk demand pon agak-agak arr. Ikan merah bukan ada selalu. Sian Cik Jah cari ikan sampai migraine. Oh heaven on earth....I wanna be home for dinner :'(

S.E.K.S stands for Sardin with Extra Kentang and Sosej.


Sardin Kentang yang menggiurkan dan menggoncang jiwa.

Dulu-dulu, takde la minat sangat sardin sebab kalau mama masak pon, jarang die letak kentang. Tapi sejak jadi orang bujang duk umah sewa ni, housemate gila kentang, jadi sume benda nak letak kentang. Akhirnya aku pon rasa tak bleh hidup tanpa kentang. HaHa. Hyperbola melampau-lampau plak. Tapi kesahnya sekarang aku lapar nasik lauk sardin kentang. Mr. D cakap kalau makan sardin dah 2 tahun, mesti bosan. Itu lagi 2 tahun punya crite.

Sosej plak sentiasa menjadi stok simpanan dalam fridge. Boleh masuk dalam nasik goreng, buat lauk sosej masak merah, sayur goreng sosej dan lain-lain. Kesimpulannya, makanan orang bujang yang duit ptptn tak masuk lagi ni adakalanya nikmat terlampau. Sebabnya dah tau poket kosong, tak yah la demand nak beef steak atau lamb chop. *drooling*

Ape motif entry ni? Aku nak gitau korang aku tengah lapar. Asma' mesti suruh aku tido je ni. Tapi lapar susah nak lelap la. Resolutions 2011 macam susah je nak tercapai kalau begini la gayanya. Haishhhhh (-_-)




1 comment:

Feezah Hanimoon said...

HeHe. suke ye?

p/s: takziah bby..