Saya suka awak!

Crocs
Crocs ni sangat senang dipakai. Dalam erti kata lain, kalau dah lambat nk pegi class tu, kau sarung je abis citer. Boleh keluar rumah kunci gril ngn senang hatinya. Aku tibai jer crocs ni ngn baju kurung. Orang tak pandang pelik pon. Tapi kalau amalkan selalu, abis la button yang kau beli satu 2 hengget tu tetibe lesap. Sebabnya teori aku, kain kurung tu akan bergesel-gesel dan menyondol-nyondol button tu sampai tinggal tombol bawah die jer. Aku ada pengalaman la. Terus aku biarkan crocs aku gondol gitu. Patah hati dah. Beli crocs murah boleh pakai sampai lunyai, then beli baru kaler lain plak. HeHeHe.

Clutch wallet
Sebab aku aku letak perkataan wallet tu? Ouh...kalo kau google clutch, mesti kuar clutch kete tu. Tak caye try la. Tapi aku nak panggil clutch jgk. Payah seh nak sebut panjang-panjang. Clutch ni ade banyak compartment duit kertas. Macam clutch aku sekarang ni, aku boleh asingkan notes RM1 sampai la RM50. Kalau tetibe ade notes RM100, aku tumpangkan je la kat mana-mana bahagian. Jarang ade pon. GaGaGaGaGa. Tapi lepas pakai clutch ni aku jadi lebih teratur dan rajin sket untuk susun notes tu. Kalau dulu pkai purse biasa, memang selang-seli la. Kejap kaler biru, pastu pegi hijau metallic, pastu kaler merah plak. Lagi satu, clutch ni tak amik masa panjang untuk dibukak. Cepat sket nak bayau. Orang belakang pon tak maki-maki.

Printer 3 in 1 Canon
Printer aku ni best. Walaupon die besar bagak, tapi boleh fotostat ic. Kalau printer kat rumah, memang la tak makan space. Tapi bila nk copy ic, suh aku pegi kedai depan jugak. Alahai... Sekarang ni aku dah beli external ink, starter price RM120 brand Superjet. Lagi la aku print sesuka hati. Ade jugak printer 4 in 1. Tapi kau nak buat ape mesin fax tu. Kau bukan nak fax amende pon kan? Printer ini menyenangkan hidup. Last minute keje boleh setel dengan senang. I like my printer. HeHe. Dah lama kot hidup serumah. Sanggup aku bawak balik dari jauh. Kalau nak print surat sejemput pon kena beratur panjang kat kedai, leceh laaaaa...

Henpon Nokia N97 mini
Hadiah beday mestilah sukeeeee (^^,) *muka sengih sampai pipi mengembang*. Encik bf memang suke buat magik. Pastu aku plak tak reti nak cover-cover terharu. Ces! Ces! Nak citer pasal phone ni pon, review dah berlambak di Google. Tapi sesuai la untuk aku yang suka jadi cam-whore. Encik bf plak suka jadi photographer. Jadi pucuk dicita ulam mendatang la. HaHaHa. I loike! Henpon ni sekarang dah jadi sumber mp3 sebelum tido. Tapi selalu tak boleh tido sebab walaupon dah cuba pura-pura nak lali lalu tertido, lepas sejam pon tak tido jugak. Jadi aku end up nyanyi kuat-kuat. Bila dah penat nyanyi sampai tekak dah kering, baru la tutup lagu dan cabut earphone dengan rakusnya dan tido.


Aku dah lapar giler. Buat entry ni dari malam sampai ke pagi. Tapi of course la buat 2 perenggan, pastu tido 10 jam, then bangun pagi sambung lagi 2 perenggan. Letih gila semalam bersukan. Dapat souvenir lebam bola hoki kat peha gara-gara tak pakai spender keras. Keeper pon boleh injured tau. Hmm....Nak gi masak lah. Conteng benda mengarut je aku ni. Syuh-syuh!



2 comments:

Abdullah Zaini said...

sumber utk tido tu mcm x bole percaya je..huuu...line maxis prob kt sini..x bole nk kol..sori eh..

Feezah Hanimoon said...

yela..ape lagi sumber yang boleh digunakan untuk tido. kikiki =)

ps: maxis jahat! die tanak kasi kte mosyi2 plak. huh.