Update Kedai Saya

Sorry, last entry deleted! I love my mom so much~ Muah mummy \(^o^)/

Update to my business SHAWLS from MOON.

  • Buat masa sekarang saya fokus kepada online marketing. Get more friends and their trust. Saingan men'tag' gambar di Facebook sangat la sengit. Haha... Bila kita tag diorang, serta-merta kena tag balik. Tak apa. Interaksi yang bagus sesama businesswoman. Haha.
  • Mendapat sokongan padu dari papa dan mama. Modal tambahan turut disertakan. Awesome mummy daddy :) Diorang lah yang memberi semangat ketika saya hampir-hampir give up. But 6 months are still early to give up right? Chayok2 Moon!!!
  • Facebook peribadi saya serta-merta telah menjadi kedai kain. Hehe. Memandangkan susah nak organize dua Facebook dan Fan Page sangat tak berguna, maka sasarannya Facebook Feezah Hanimoon yang sedia ada. Sekarang dah jadi Feezah Hanimoon's Shawls. Tapi kawan-kawan masih boleh conteng wall dan tag gambar ya. Jangan sensored sudah. Yang sensored masuk inbox ye :)
  • Saya akan mengembangkan business ni sepenuh hati memandangkan mendapat sokongan yang kukuh dari semua. Papa cakap, "It's not easy to be a businessman/woman." It takes years to establish one. Oleh itu, SHAWLS from MOON akan mempelbagaikan produk pakaian dan aksesori wanita. Wait and see ya~
  • Untuk rakan-rakan Sekolah Kebangsaan Seri Tunjong, sila sokong saya Hanim dengan mem'follow' blog shop saya (link di sebelah) dan usyar la sikit. Kot la ada yang berkenan :)
  • Rakan-rakan di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Perempuan Kangar pon sama lah ye. I need your support guys~
  • Rakan-rakan di Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Gopeng dan German Malaysian Institute, silalah luangkan masa untuk browse SHAWLS from MOON. Kalo tak nak beli sekarang pon, follow lah untuk masa akan datang :)
  • Akhir sekali junior sekalian. Kak Mun dah jadi tokei kedai tau. Klik link sebelah atau pun cari kat Facebook. I sayang you guys...hehe (gedics?)

Salam 1 Malaysia dari Feezah Hanimoon (^^,)\/

3 comments:

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia paling tak boleh blah. :))

Feezah Hanimoon said...

Nk promote kena la salam 1 Malaysia..haha :P

Abdullah Zaini said...

mcm mane nk jwb salam 1 malaysia?(^^,)