Biskut 4 segi lemau dalam milo suam

Arghhhhhh!!!!!!!!!!! Saya perlukan something untuk mencergaskan diri supaya belajar dgn tekun seperti pelempang maut, penyepak dua hala atau pon penumbuk Hang Tuah. Kenapa saya malas sangat nih???? Dulu dah janji sem ni nak rajin. Sem ni plak janji sem depan nak rajin. Adoiyai... Lambat lagi la nk kawen gini. Tapi tu tak cukup untuk memotivasikan diri supaya kejang mengadap buku nota bertimbun nih.

Saya rasa la... Andai kata kalo saya tak rajin belajar, asteroid akan melanggar bumi atau ais di kutub mencair dgn kadar 1000 gelen per minit, baru la agaknya saya akan gigih dan istiqamah. Tak pon andai kata semua anaconda mengamuk di muka bumi ini kalo saya tak belajar, konpem saya makan buku tido buku hari2. Tapi malangnya, kalo saya tak belajar saya boleh tengok banyak cerita dan bermain-main. Damn it!!

Ok lah, saya perlu memaksa diri untuk belajar. Bukannya buat nota jadi pelapik siku. Noor Hafizah Hanim!!!! Sebelum singa betina Taman Melati meroyan, baik kamu study bersungguh-sungguh dan lepas tu boleh kawen. Ada paham?!!

1 comment:

Mr. D said...

Chayok2~